Rozhovor s manažérom - Honza CZ

12.09.2012 14:30

Takže milí čítatelia, vítam Vás pri druhom rozhovore s členom tímu Joker Crown´s. Ako prvého som vyspovedal manažéra tímu Honzu.

 

(Za gramatické chyby v češtine neručím :))

 

-Tak, najprv sa nám predstav. :)

"No... jsem normální člověk co dýchá žere sere všechno možny! Ne prostě bydlím kousek od Teplic  je mi 13 let :D baví mě tenis pár úspěchů už mam.Někdy s kamoši dojdu si zahrát florbal."

 

-Kto ťa k nej priviedol a ako dlho ju hráš?

"Přivedla mě známá hra Football Arena
(FA) kde jsem našel jednu diskuzi kde byl i brynzda atd bylo to v záři ale naplno jsem začal hrát před 5 mesíci."

 

-Aké su tvoje najväčšie úspechy?

"Největší úspěch je výhra v roli kapitána proti Rychlé rotě 2:1 po golu který poté byl v golu kola v čase 6:10 cca :D

a jinak jednu sezonu jsem hral 1 ligu v týmu Folové."

 

-Čo ťa viedlo k tomu aby si založil tím Joker Crown´s? Predtým SAW (pozn. Sit and Watch)?

" Měl jsem nápad založit tým s kvalitní sestavou už dřívě jenže mi přišla nabidka z 1.ligy

 

-Fandíš aj nejakému inému tímu z Haxballu?

"No dost teď fandím v 2 lize PP-M jsou to férový hráče v čele s LukasemPunkem který je za každých okolností spravedlivý,ale tak  fandím z 1.ligy Tir,Elitaři.Jinak oblíbený hráč: Ferry,CvRk,Jj,Rijk  to jsou pro mě super hráči"

 

-Kedže si dostal trest tak hrať nemôžeš, teda ako si predstavuješ, na ktorom mieste sa umiestnime a či sa vôbec dostaneme do PO.

"No Richíískovi jsem předal kapitanskou pasku po mem prohřešku na jednom stadioně kdy jsem neco ukradl a nezaplatil (sám neviem čo a kde) :D

A tuto sezonu se sešla dobra parta, která se určite semkne a půjde si za svojim cílem a to PO na nejlepším místě."

 

- Taktiež viem, že sleduješ futbal. Prezraď nám prosím komu fandíš a aký je tvoj najobľubenejší hráč.

"Tak to je jasny Chelsea a hráč Didi Drogba.

A ještě chodím do kotle na Gambrinus ligu do Teplic ;)"

 

-A ako posledné: Okomentuj svojich spoluhráčov z tímu :)

"Richíísek: Takže je to golmán...který se neustále zlepšuje.. Bere kazdou radu na vedomí a snaží se vždy dodržovat...

Je to super kapitán který ma velkou budoucnosti nechci to zakriknout snad se mu nestane nějaké zraněni (musim zaklepat) :D

Shooter: hráč který odmítl 1.ligu a šel k nam.To se nevidí moc často.

Waliente: hráč který je aktivni dostává dost prostoru při trénincích a neustále se zlepšuje!

Ajajaj: technicky vzdatný hráč který mě dost překvapil

Viky:suprový hráč na úrovni který sice teď ma problémy s netem ale ty se snad dořeší stále se zlepšuje což je pro tým jenom dobře

DiMaria: Suprový golman 1-ligového kalibru jak říkám suprové rozehrávky!"

 

Ďakujem za rozhovor :)

"Díky za otazky rád jsem odpověděl :) Let's Go Joker Crown's!!!"

 

A teraz spoluhráči okomentujú teba :)

Richíísek: (Stručne) "At hraje a nepřestane, přístí sezonu mám pro něj místo."

Shooter: "Když jsem byl týmem Joker Crown´s osloven, měl jsem vůči Honzovi jisté obavy, jelikož jsem věděl, že se prezentoval, jak se prezentoval. Přitom to byl on, který o mě stál a do týmu mě lákal.
Proto jsme si v klidu rozebrali jeho situaci, jeho minulost (ohledně fejkování) a má podmínka byla, že se v Joker Crown´s takového nic nestane. Sám se mi svěřil, že ho to mrzí, co se stalo a i sám s tím chtěl už přestat. O své chybě ví, piká za svůj trest. Chybu může udělat každý, ale důležitý je, chybu si uvědomit a z chyb se poučit. Honza se z chyb poučil a tak si našel alespoň prospěšnou práci pro tým, když nemůže hrát a to funkci manažera. Snažil se sestavit dobrý tým, za cíl jsme si dali postup do playoff a následně do 2.ligy. Tuto funkci vykonává bych řekl velmi dobře a věřím, že tým máme kvalitní, který drží při sobě, což je důležité."

DiMaria: "Honza-Velmi Dobrý manažér a také kvalitný univerzální hráč,ale lepší je jako DM ve 4v4..."

Ajajaj: "Pohodovej kluk dobře hraje ma smysl pro týmovou hru je to prostě honzík. :D "

vikytor87: "Tak kde začať? Proste super človek. Dá sa s ním pokecať, zasmiať sa, vie skvelo manažovať tím, veď doňho priviedol mňa, shootera, DiMariu a vlastne všetkých ostatných :D... JE manažérom vysokej úrovne, len mi je trochu ľúto, že nemôže nastúpiť do 6. sezóny... Ale to by sa tu nedala dokopy táto skvelá parta... A som zabudol :D Musím mu poďakovať, že ma dotiahol do tímu :D."

Waleass sa nevyjadril :(

 

Toť je všetko :)